У межах тыдня кафедры філалогіі 18.02.2019 года быў праведзены семінар-практыкум «Тэорыя і практыка арганізацыі і правядзення педагагічнага эксперымента ў межах напісання курсавых работ (методыка выкладання беларускай/рускай мовы і літаратурнага чытання)». Мэта мерапрыемства — прыцягнуць студэнтаў, будучых спецыялістаў, да самастойнай навуковай дзейнасці, прывіць ім уменні і навыкі пошуку, збору, аналізу і абагульнення інфармацыі.
Удзельнікамі семінара-практыкума сталі студэнты 2 і 3 курсаў спецыяльнасці «Пачатковая адукацыя» факультэта педагогікі і псіхалогіі.
З аглядам літаратуры па тэме семінара выступіла супрацоўнік бібліятэкі Сінкевіч Аксана Расціславаўна.
Першымі вынікамі арганізацыі канстатуючага эксперымента ў межах напісання курсавой работы з прысутнымі падзяліліся Амяляшчык Маргарыта, Жданюк Анастасія, Грабянько Таццяна, Марко Алена (студэнты групы ПА-31).
Як выкарыстаць вынікі праведзенага педагагічнага эксперымента ў змесце навуковага артыкула, прысутным расказала Шаўцова Юлія (студэнтка групы ПА-41).
https://ph.barsu.by/index.php/naviny-i-ab-yavy/ad-teorii#sigProIda1b9d0bff0